09 października 2024
Le Brate to marka odzieżowa, która urzeka swoją elegancją, luksusem i dbałością o detale. Historia Le Brate zaczęła się w sposób niezwykle naturalny, a zarazem magiczny – z potrzeby serca. Marka została stworzona przez dwie przyjaciółki, które uwielbiają życie i modowe wyzwania, a ich droga do stworzenia Le Brate rozpoczęła się od momentu, gdy szukały idealnego prezentu na wieczór panieński
09 października 2024
Co było inspiracją do założenia Twojego pierwszego biznesu online? W 2021 roku zdecydowałam się na odważny krok, jakim było założenie własnego biznesu online. Odważny, dlatego że nic wtedy nie wiedziałam o biznesie online. Moją główną motywacją była potrzeba stworzenia miejsca pracy, które będzie odpowiadało moim indywidualnym potrzebom. Pracując przez ponad 10 lat w międzynarodowych korporacjach, zdawałam sobie sprawę, że hałas
17 lipca 2024
Bardzo mnie kręci pojęcie marki osobistej. To określenie na jednych działa tak, jak termin coaching- czyli jak płachta na przysłowiowego byka. Na innych, w tym na mnie – osobę przekonaną o tym, że każdy bez wyjątku człowiek to wyjątkowa i nie do podrobienia- marka osobista, to hasło jest jasne jak słońce. To miano jest tak kompatybilne ze mną, jak moje
17 lipca 2024
Co było inspiracją do stworzenia gabinetu? Inspiracją do założenia gabinetu Estetyka była ogromna ambicja, niezależność i chęć zarazem aby w mniejszym miasteczku mogło powstać miejsce, w którym klienci będą mogli poczuć się wyjątkowo i mogli mieć dostęp do najlepszych technologii z zakresu kosmetologii i laseroterapii. Potem mój apetyt na rozwój rósł jeszcze tylko bardziej, gdyż sprawiało mi to radość i
29 maja 2024
W świecie biznesu, gdzie dominuje szybkie tempo zmian i innowacji, kobiety wykorzystujące swoją kreatywność wnoszą świeże perspektywy, które często okazują się kluczem do sukcesu. Ich podejście do problemów, elastyczność, nietypowe strategie marketingowe i zdolność do łamania stereotypów wyróżniają się na tle tradycyjnych metod prowadzenia działalności. INNOWACYJNE PODEJŚCIE DO PROBLEMÓW Pandemia pokazała nam jak bycie kreatywnym, nawet w trudnych sytuacjach  jest
25 kwietnia 2024
Jak sprzedawać, aby odróżnić się na przepełnionym już podobnymi usługami rynku?  W dobie Internetu to zarówno łatwe jak i trudne. Łatwe, ponieważ bez większego nakładu finansowego możemy dotrzeć do dużego grona odbiorców. Trudne – bo nie tylko my możemy dotrzeć do tego grona. Stety – niestety, ale wszystkie innowacyjne pomysły tylko przez chwilę są niepowtarzalne, przez co klient ma do
21 marca 2024
Kreatywne podejście do marketingu z wykorzystaniem Social Media daje spektakularne efekty. Skupiając swoją uwagę na TikTok przedstawię jakie korzyści niesie za sobą to niesamowite narzędzie reklamowe.             W dzisiejszym cyfrowym świecie, gdzie uwaga użytkowników internetu przemieszcza się coraz to szybciej z portalu na portal, z jednej aplikacji na drugą, przedsiębiorcy muszą stale szukać nowych metod na dotarcie do swojej docelowej grupy
18 marca 2024
Perła Dermatologii Estetycznej to prestiżowa nagroda przyznawana od 20 lat przez Stowarzyszenie Lekarzy Dermatologów Estetycznych (SLDE) produktom i zabiegom spełniającym najwyższe standardy jakości i skuteczności. W tym roku Perły przyznawane były pod hasłem „Bezpieczeństwo”. Wśród „perełek” wybranych i docenionych przez jury znalazły się aż trzy produkty z oferty Beautyeurope.eu: dwa hybrydowe stymulatory tkankowe na bazie kwasu poli-D,L-mlekowego i kwasu hialuronowego
17 marca 2024
Platformy społecznościowe takie jak Facebook, Instagram i LinkedIn stały się nieodzownym narzędziem dla firm i osób chcących budować swoją markę osobistą. Ich popularność i ogromne zasięgi sprawiają, że są idealnym miejscem do dotarcia do szerokiej publiczności oraz nawiązania kontaktów biznesowych. Ale jak dokładnie działają te platformy i dlaczego warto z nich korzystać? Prześledźmy to technicznie, aby lepiej zrozumieć cały proces.
17 marca 2024
„Rynek kosmetyczny to nie amerykański film, a ciężka praca, konsekwencja i cierpliwość.” Marka kosmetyków naturalnych Jo Lillé - założona przez Katarzynę Drapkowską-Kózkę nie tylko przynosi na rynek produkty najwyższej jakości, ale także promuje ważną wartość - miłość do własnego ciała. Katarzyna Drapkowska-Kózka, entuzjastka naturalnej pielęgnacji, zainspirowana pasją do kosmetyków, postanowiła stworzyć coś więcej niż tylko kolejną markę. Jo Lillé to
29 stycznia 2024
Trudno znaleźć dzisiaj kobietę, która nie kochałaby hybrydy. I nie o auto tutaj chodzi. Rewolucja w pielęgnacji i zdobieniu paznokci, jaka zaszła w ciągu ostatnich 20 lat jest niewiarygodna. Samo zjawisko pokrywania paznokci kolorem ma już nawet stuletnią tradycję. Lakier może być klasyczny, samoistnie schnący pod wpływem zwykłego światła dziennego lub utwardzany lampą Led lub światłem UV. Niezależnie od metody,
29 października 2023
CZYM CHARAKTERYZUJE SIĘ BRANŻA BEAUTY? Grafika, video, ciekawy content, odpowiedni storytelling tu wszystko musi zgrywać się w spójną i piękną wizualnie całość. Jakie trendy panują od kilku lat? LICZY SIĘ CONTENT! INSPIRUJ SIĘ NA TYM CO JEST POPULARNE ale nie kopiuj 1:1! Stawiamy na profesjonalizm i budowanie pozycji eksperta w taki sposób, aby utrzymać ruch wśród nowych obserwujących, zachowując tych
29 października 2023
„ Franczyza”– słowo to niezbyt dobrze kojarzy się w Polsce, raczej z pracą na kogoś niż we współpracy z kimś. Czy tak jest faktycznie i czy rzeczywiście jest się czego bać? Franczyza to model biznesowy, w którym przedsiębiorca prowadzi działalność gospodarczą pod szyldem sieci. Działa we własnym imieniu, ale zgodnie z koncepcją franczyzodawcy, który dzieli się z nim swoim know-how.

ARTYKUŁY

PRZEDSIĘBIORCY PISZĄ

GŁÓWNA

O NAS

KONTAKT

ARTYKUŁY